ZASADY ZAKUPÓW

PONIŻEJ PRZEDSTAWIAMY REGULAMIN ZAKUPÓW W NASZYM SKLEPIE:


1. INORMACJE OGÓLNE

1.1. Strona internetowa www.eAzymut.pl zwana dalej sklepem internetowym eAzymut jest sklepem internetowym którego właścicielem jest firma Azymut z siedzibą w Warszawie, ul. Corazziego 4/12 00-087 wpisana przez Prezydenta m.st. Warszawy do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 145042; NIP: 524-106-29-79, REGON: 011725140.

1.2. Dostawy zamawianych towarów są realizowane na terenie Polski. Realizujemy także wysyłki zagraniczne - celem uzgodnienia kosztów dostawy prosimy o kontakt przed zakupem.

1.3. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu oraz zgodą na wykorzystywanie danych osobowych zgodnie z ustawą „O ochronie danych osobowych” z dnia 29 sierpnia 1997 r. do realizacji zamówień przez firmę Azymut. Dane te nie będą udostępniane innym firmom i osobom trzecim.

 

1.4. Składając zamówienie wyrażają Państwo zgodę na przekazanie adresu e - mail do Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz na przetwarzanie przez sklep Azymut oraz Grupa Allegro Sp. z o.o, danych osobowych w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w sklepie eAzymut.pl zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997.

 

2. OFERTA

2.1. Wszystkie ceny podawane w sklepie są cenami brutto (z VAT 23%) i wyrażone są w pełnych złotych.

2.2. Przedstawiona na łamach sklepu internetowego eAzymut oferta ma charakter informacyjny, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.

2.3. Dostępność produktów i ceny mogą ulec zmianie.

2.4 Sklep dokłada wszelkich starań, aby prezentowane w nim zdjęcia i opisy towarów były zgodne z ich rzeczywistymi cechami.

2.5. Jako autoryzowany dystrybutor marki Garmin i autoryzowany dealer Sunnto, Polar, Tanita gwarantujemy, że przesłany towar będzie fabrycznie nowy, w oryginalnym opakowaniu, pochodzący z legalnego źródła.

3. ZAMÓWIENIA I DOSTAWY

3.1. Zamówienia w sklepie internetowym eAzymut można składać za pomocą dostępnego formularza poprzez sklep www, lub e-mailem, faxem oraz telefonicznie pod numerem telefonu (0-22) 827-00-05

3.2 Realizacja złożonych zamówień może być sfinalizowana poprzez zakup bezpośredni w sklepie stacjonarnym w Warszawie (odbiór towaru następuje po emailowym lub telefonicznym potwierdzeniu rezerwacji zamówionych towarów) lub też może być zrealizowana poprzez wysyłkę. Wyboru formy zakupu dokonuje klient w momencie składania zamówienia.

3.3. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT, należy w zamówieniu podać numer NIP.

3.4. W przypadku towarów dostępnych w naszym głównym magazynie, dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia składane do godziny 15.00 były realizowane jeszcze tego samego dnia. Jeśli wysyłka towaru w tym samym dniu nie będzie możliwa, towar zostanie wysłany w kolejny dzień roboczy.

3.5. W przypadku gdy z różnych przyczyn nie jesteśmy w stanie zrealizować całego lub części zamówienia kontaktujemy się z klientem za pomocą systemu sklepu internetowego, poczty elektronicznej lub telefonicznie w celu przedstawienia możliwych sposobów rozwiązania sytuacji.

3.6. Wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone. Istnieje możliwość śledzenia trasy przesyłki na stronie przewoźnika - firmy kurierskiej DPD.

3.7. Z chwilą wydania przesyłki przewoźnikowi DPD, odpowiedzialność za przesyłkę przejmuje DPD (każda przesyłka jest ubezpieczona). Jeśli masz wątpliwości co do stanu przesyłki, sprawdź jej zawartość w obecności kuriera. W przypadku mechanicznego uszkodzenia towaru w transporcie, podstawą do ewentualnych roszczeń w stosunku do DPD jest spisanie protokołu szkody i podpisanie go przez kuriera.

3.8. Zgodnie z umową jaką mamy zawartą z przewoźnikiem DPD, wysłana przesyłka powinna być doręczona na następny dzień roboczy (liczony od poniedziałku do piątku) maksymalnie do godziny 16.00 (Konkretna godzina doręczenia zależy od adresu dostawy, w miejscowościach z siedzibami oddziałów DPD dostawa powinna mieć miejsce do godziny 14.00).

3.9. W sporadycznych przypadkach na które firma Azymut nie ma wpływu może nastąpić opóźnienie dostawy realizowanej przez DPD (np. niekorzystne warunki pogodowe). Jeśli jednak nie otrzymasz paczki w ciągu 3 dni roboczych od momentu wysyłki prosimy o niezwłoczny kontakt z naszą firmą.

4. KOSZTY DOSTAWY:

4.1. Przy wysyłkach do ceny towaru doliczony będzie koszt dostawy:
- standardowa przesyłka kurierska DPD przy przedpłacie przelewem gratis
- standardowa przesyłka kurierska DPD za pobraniem 10 PLN

4.2. Koszty dodatkowe w przypadku wyboru nietypowej formy przesyłki:
- Doręczenia poza dniami roboczymi (w sobotę): opłata podstawowa + dodatkowa 25 złotych.
- Doręczenia na konkretną godzinę: opłata podstawowa + dodatkowa 25 złotych.

5. SPOSOBY PŁATNOŚCI

5.1. W przypadku zakupów bezpośrednio w sklepie stacjonarnym: gotówka, karta kredytowa, przedpłata przelewem.

5.2. W przypadku wysyłek: przelew z góry, wysyłka za pobraniem (płatność następuje bezpośrednio u kuriera wydającego paczkę).

6. GWARANCJA

6.1. Wszystkie urządzenia marki Garmin (z wyłączeniem czujnika mocy Vector) sprzedawane przez eAzymut objęte są 3-letnią gwarancją: 2-letnią gwarancją producenta oraz dodatkową roczną gwarancją firmy Azymut. Pozostałe urządzenia (Porar, Suunto, Tanita) objęte są gwarancją 2-letnią.

6.2. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikłych z niewłaściwego stosowania urządzenia, uszkodzeń mechanicznych, niestosowania się do zaleceń instrukcji użytkowania oraz w sytuacjach gdy sprzęt nosi znamiona celowego uszkodzenia lub defekt powstawał w skutek działania warunków atmosferycznych lub klęsk żywiołowych.

6.3. Rozpatrzenie gwarancji realizowane jest w ciągu 14 dni roboczych, licząc od dnia dostarczenia reklamowanego towaru do serwisu.

6.4. Reklamowany towar należy dostarczyć wraz z kartą gwarancyjną do serwisu na koszt klienta, zwrot naprawionego lub wymienionego urządzenia odbywa się na koszt firmy Azymut.

7. ZWROTY

7.1. W przypadku zakupu internetowego z dostawą w formie przesyłki zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku o „Ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” (Dz.U. nr 22 poz. 271 z  2000 roku z późn. zm.) klient ma prawo odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni od odebrania przesyłki, poprzez złożenie pisemnego oświadczenia, dołączonego do odsyłanej przesyłki. (W przypadku zakupu bezpośrednio w sklepie stacjonarnym powyższy przepis nie obowiązuje)

7.2. Zwracany towar musi być w oryginalnym opakowaniu, nie może nosić żadnych znamion użytkowania i nie może być w żaden sposób uszkodzony. W przypadku klientów indywidualnych wymagany jest zwrot oryginału paragonu fiskalnego. W przypadku firm wymagane jest podpisanie kopii faktury korygującej i dostarczenie jej do firmy Azymut.

7.3. W przypadku zwrotu towaru firma Azymut gwarantuje zwrot pieniędzy za pomocą przelewu bankowego na podane w oświadczeniu konto w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu towaru i otrzymania stosownych dokumentów (oryginał paragonu fiskalnego lub w przypadku firm podpisana kopia faktury korygującej)..

8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

8.1. W przypadku spraw nie uregulowanych w treści niniejszego regulaminu kierujemy się zapisami następujących ustaw:

 

- Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego

- Kodeks cywilny.