​ ​ ​ ​
Kategorie

PROCEDURA REKLAMACJI / ZWROTU

W celu odesłania produktu do reklamacji / zwrotu należy wydrukować, wypełnić i podpisać własnoręcznie Protokół Reklamacji Zwrotu i odesłać go na adres sklepu stacjonarnego (lub donieść własnoręcznie).

Azymut
Corazziego 4 lok 12
00-087 Warszawa

Wyciąg z regulaminu dot. gwarancji i zwrotów:

6. GWARANCJA

6.1. Wszystkie urządzenia marki Garmin (z wyłączeniem czujnika mocy Vector i produktów przy których zaznaczono inaczej) sprzedawane przez eAzymut objęte są 3-letnią gwarancją: 2-letnią gwarancją producenta oraz dodatkową roczną gwarancją firmy Azymut. Urządzenia Tanita objęte są gwarancją 3 letnią; urządzenia Polar, Suunto 2-letnią.

6.2. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikłych z niewłaściwego stosowania urządzenia, uszkodzeń mechanicznych, niestosowania się do zaleceń instrukcji użytkowania oraz w sytuacjach gdy sprzęt nosi znamiona celowego uszkodzenia lub defekt powstawał w skutek działania warunków atmosferycznych lub klęsk żywiołowych.

6.3. Rozpatrzenie gwarancji realizowane jest w ciągu 14 dni roboczych, licząc od dnia dostarczenia reklamowanego towaru do serwisu.

6.4. Reklamowany towar należy dostarczyć wraz z kartą gwarancyjną do serwisu na koszt klienta, zwrot naprawionego lub wymienionego urządzenia odbywa się na koszt firmy Azymut.

6.5. W przypadku gdy do towaru dołączony jest inny produkt (akcesorium) nie wchodzący w skład oryginalnego zestawu (dodatkowy pasek, folia ochronna etc.)  może on zostać usunięty podczas naprawy lub wymiany i nie zostanie odesłany ani zamontowany. W takim przypadku klient musi się liczyć ze stratą produktu (akcesorium) dodatkowego. Dlatego prosimy o wysyłanie do reklamacji towarów tylko w ich oryginalnym stanie.


7. ZWROTY

7.1. W przypadku zakupu internetowego z dostawą w formie przesyłki zgodnie z ustawą z 30 maja 2014 roku o „Ochronie praw konsumenta", klient ma prawo odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni od odebrania przesyłki, poprzez złożenie pisemnego oświadczenia, dołączonego do odsyłanej przesyłki. (W przypadku zakupu bezpośrednio w sklepie stacjonarnym powyższy przepis nie obowiązuje)

7.2. Zwracany towar powinien być w oryginalnym opakowaniu, nie może nosić żadnych znamion użytkowania i nie może być w żaden sposób uszkodzony. Kupujący zgodnie z art. 34 ust. 4 w/w ustawy ponosi odpowiedzialność za "zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy".

7.3. W przypadku klientów indywidualnych prosimy o zwrot oryginału paragonu fiskalnego. W przypadku firm wymagane jest podpisanie kopii faktury korygującej i dostarczenie jej do firmy Azymut.

7.4. W przypadku zwrotu towaru firma Azymut gwarantuje zwrot pieniędzy za pomocą przelewu bankowego na podane w oświadczeniu konto w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu towaru i otrzymania stosownych dokumentów (oryginał paragonu fiskalnego lub w przypadku firm podpisana kopia faktury korygującej).

7.5. Koszt dostarczenia (odesłania) zwracanego towaru do siedziby sprzedawcy ponosi kupujący.