Kategorie

Promocje

FAQ – odpowiedzi na często zadawane pytania

  • Jak dokonać zakupu ratalnego?

W eAzymut.pl są obecnie dostępne dwie ścieżki. Podczas realizacji zamówienia, będąc w koszyku, należy wybrać jedną z dwóch opcji płatności. Albo Przelewy24 albo PayU. Po ich wybraniu wśród metod pojawią się zakupy na raty w kilku bankach (Przelewy24) lub Raty PayU. W przypadku Przelewy24 będzie można cofnąć decyzję i wybrać inny bank oferujący raty lub w ogóle inną metodę płatności. W przypadku PayU powrót nie będzie możliwy i jeśli raty okażą się nieatrakcyjne lub wniosek zostanie odrzucony przez bank, to będzie niezbędne ponownie wejść na stronę eAzymut.pl i ponownie włożyć do koszyka interesujące produkty.

Oferty ratalne są niezależne od eAzymut.pl i wchodzą w skład oferty Przelewy24 i PayU. Jeśli zdarzają się błędy podczas składania wniosków o pożyczkę to do nich powinno się zgłaszać problem. Okresowo pojawiają się też błędy po stronie serwisów samych banków, na które eAzymut.pl też nie ma wpływu.

Nie mniej jednak, jeśli płatność się nie uda, nasza obsługa jest w stanie wygenerować ponownie link do płatności, by ją powtórzyć. W tym celu należy wysłać email na adres sklep@eazymut.pl.

  • Promocja PayU Raty 0%
W dniach 1 sierpnia do 15 września 2019 sklep eazymut.pl bierze udział w Promocyjnej Akcji PayU Ratu 0% (RRSO 0%). W tym czasie na część produktów z naszej oferty przy wyborze płatności przez PayU można wybrać bezkosztowy zakup ratalny.

Aby zapoznać się z Regulaminem Promocji kliknij:
https://www.payu.pl/sites/pl_payu/files/downloads/regulamin_pozyczki_0.pdf?20190730091822

PayU Ratu 0%



  • Czy urządzenia pochodzą z polskiej dystrybucji?

Tak, sprzedawane przez nas urządzenia pochodzą z oficjalnej polskiej dystrybucji – jesteśmy oficjalnym i największym sprzedawcą Garmina w Polsce od 2001 roku!



  • Czy urządzenia z Państwa sklepu posiadają trzyletni okres gwarancji?

Tak, większość sprzedawanych przez nas urządzeń posiada trzyletni – rozszerzony okres gwarancji. Szczegółowe informacje o gwarancji znajdą Państwo w zakładce "gwarancja" w karcie produktu w naszym sklepie.



  • Dlaczego w Państwa sklepie gwarancja jest trzyletnia, a nie jak u innych sprzedawców dwuletnia?

Z racji tego, że jesteśmy największym sprzedawcą Garmina w Polsce postanowiliśmy dołożyć dodatkowy rok gwarancji do standardowej gwarancji producenta. Gwarancja jest na dokładnie tych samych zasadach co gwarancja producenta, z tym, że każda reklamacja musi być dostarczona bezpośrednio do nas.



  • Czy zakup w Państwa sklepie wymaga rejestracji?

Zakup w naszym sklepie nie wymaga rejestracji na stronie, można złożyć zamówienie jako gość.



  • Czy zakupy zrobione przez internet można odebrać osobiście?

Tak, zakupu można odebrać w naszym sklepie na ul. Corazziego 4 za Błękitnym Wieżowcem na Placu Bankowym w Warszawie. (Wjazd samochodem od ulicy Bielańskiej).



  • Czy dany towar jest dostępny w sklepie stacjonarnym?

Tak, towar który posiada status "towar dostępny natychmiast" jest również dostępny od ręki w naszym sklepie stacjonarnym.



  • Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Zamówienia złożone do godziny 15:00 staramy się realizować tego samego dnia, jeśli jednak wysyłka w tym samym dniu nie byłaby możliwa, towar wyślemy następnego dnia roboczego.



  • W jakich godzinach otwarty jest sklep stacjonarny?

Sklep stacjonarny jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18 oraz w sobotę w godzinach 10-14.



  • Jak można zapłacić za zamówiony towar?

W sklepie stacjonarnym akceptujemy płatność gotówką oraz kartą płatniczą, natomiast w sklepie internetowym dostępna jest płatność szybkim przelewem (poprzez serwisy Przelewy24 oraz eService), przelewem tradycyjnym oraz za pobraniem (płatność gotówką lub kartą u kuriera).



  • Jakim przewoźnikiem wysyłają Państwo zakupiony towar?

Paczki wysyłamy trzema przewoźnikami:

- DPD

- UPS

- inPost (zarówno kurier jak i paczkomaty)



  • Czy istnieje możliwość zakupienia części zamiennych do zegarków?

Niestety nie, żadna z firmy której mamy zegarki w ofercie nie wypuściła do sprzedaży na rynek części zamiennych do swoich urządzeń.



  • Czy na zegarkach które Państwo sprzedają jest możliwość wygrawerowania napisu?

Niestety nie mamy w ofercie usługi grawerowania napisów.



  • Czy posiadacie Państwo w ofercie szybki ochronne na zegarki?

Tak, mamy szybki ochronne do większości sprzedawanych przez nas urządzeń Garmina i oczywiście na życzenie możemy ją nałożyć.



  • Czy można zwrócić zakupione urządzenie?

Tak, według Polskiego prawa towar zakupiony na odległość można zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.



  • Czy gwarancja obejmuje uszkodzenia mechaniczne?

Niestety nie, gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych urządzenia.



  • Jak mogę zareklamować zakupiony sprzęt?

Są dwie możliwości reklamacji:

1. Bezpośrednio w serwisie Garmina, trzeba zgłosić usterkę przez infolinię, tel. 00 800 4412 454 (opłata 35 gr za połączenie) i wysłać do serwisu Garmina.

 

2. Odesłać do naszego sklepu, trzeba wypełnić protokół reklamacji i odesłać wypełniony protokół, urządzenie, kartę gwarancyjną, dowód zakupu.

Protokół reklamacji można pobrać stąd: Protokół reklamacji zwrotu



  • Czy zakupioną u Państwa mapę PL Topo/EU Topo mogę zaktualizować?

Jak najbardziej, można aktualizować mapę przez rok od daty zakupu. Po tym czasie należy zakupić aktualizację mapy u nas w sklepie na kolejny rok w cenie 68 zł.



  • Gdzie mogę pobrać aktualizację do mapy PL Topo?

Aktualizacja mapy jest dostępna po zarejestrowaniu swojego konta na stronie http://www.pltopo.pl/aktualizacje/index.php/user_login



  • Czy muszę aktualizować mapę co rok?

Nie, nie ma takiej konieczności. Można dokonywać aktualizacji np. co dwa lata.