Jak korzystać z czata na stronie eAzymut.pl
W godzinach pracy eAzymut.pl możesz w czasie rzeczywistym porozmawiać z naszym konsultantem poprzez
czat, który doradzi w wyborze sprzętu, poinformuje o stanie zamówienia albo podpowie jak wykorzystać zakupiony już sprzęt wedle potrzeb.
Godziny pracy:
Poniedziałek - piątek
10.00 - 18.00
Sobota
10.00 - 14.00
Aby rozpocząć czat na komputerze należy kliknąć w prawym dolnym rogu niebieski przycisk Chat.
Wtedy okienko czata rozszerzy się i będzie można zadać nurtujące Cię pytanie.
Po chwili w miarę dostępności nasz konsultant dołączy do rozmowy.
W trakcie prowadzenia czata można swobodnie chodzić po stronie, rozmową będzie wciąż kontynuowana.
Aby zakończyć czat należy kliknąć X w rogu okienka czatu. Wtedy pojawi się zapytanie, czy naprawdę chcesz zakończyć.
Jeśli zostanie potwierdzone, pojawi się jeszcze prośba o ocenę konsultanta. Serdecznie prosimy jej dokonać, abyśmy wiedzieli, czy dołożyliśmy wszelkich starań do Twojego zadowolenia z porady.
Oczywiście można po prostu wyłączyć stronę eAzymut.pl i nie zamykać rozmowy. Jednak wtedy nie będziemy wiedzieć, czy udało się nam pomóc i jak skutecznie.
Zapraszamy do kontaktu poprzez czat, ale jeśli pisanie nie jest tym, co lubisz, możesz też do naszych konsultantów zadzwonić na numer 22 827 00 05.