Zakup w naszym sklepie nie wymaga rejestracji na stronie, można złożyć zamówienie jako gość. Wtedy jednak nie ma możliwości sprawdzenia historii swoich zakupów. Jeśli w późniejszym czasie na ten sam email założycie Państwo konto klienta, możecie poprosić naszą obsługę o połączenie kont. W ten sposób będziecie mieli dostęp do pełnej historii zakupów, nawet jeśli część z zakupów wykonaliście bez rejestracji.
Tak, zakupu można odebrać w naszym sklepie na ul. Corazziego 4 za Błękitnym Wieżowcem na Placu Bankowym w Warszawie. (Wjazd samochodem od ulicy Bielańskiej).
Zamówienia złożone do godziny 14:00 staramy się realizować tego samego dnia, jeśli jednak wysyłka w tym samym dniu nie byłaby możliwa, towar wyślemy następnego dnia roboczego.
Niestety nie ma takiej możliwości.
Tak, nasz numer to 22 827 00 05
Jeśli towar na naszej stronie internetowej ma status „Towar dostępny od ręki” to znaczy, że mamy go na stanie i w każdej chwili można go zakupić.
Przedsprzedaż jest formą rezerwacji sprzętu, aby dostać go z pierwszych dostaw, czyli zarezerwować towar i dostać go szybciej od innych. Taka forma zakupu oznacza, że towar jest przez nas zamówiony, ale jeszcze nie jest u nas na stanie, czyli nie jest dostępny od ręki. Czas oczekiwania jest różny. Zazwyczaj jednak nie jest on długi i trwa kilka dni.
Zamówienia realizowane są w kolejności ich złożenia, gdy sprzęt jest już u nas fizycznie dostępny. Dopiero po zrealizowaniu zamówień z przedsprzedaży sprzęt trafia do regularnej sprzedaży stacjonarnej i wysyłkowej jako towar "dostępny natychmiast". Gwarantujemy, że towar będzie wysłany po otrzymaniu dostawy, jednakże nie możemy określić kiedy dokładnie to nastąpi. Nie mamy także wpływu na to, kiedy towar będzie do nas dostarczony.
O planowanym dostarczeniu produktu przez producenta dowiadujemy się ok. 2 dni przed dostawą. Wtedy kontaktujemy się z osobami zainteresowanymi zakupem, które złożyły zamówienie z płatnością za pobraniem lub odbiorem osobistym. Niezwłocznie wysyłamy towar do osób, które zamówienie już opłaciły - oczywiście w kolejności składanych zamówień, bez uwzględnienia sposobu płatności. Z zamówienia złożonego w przedsprzedaży można w każdej chwili zrezygnować bez ponoszenia kosztów.
Outlet to określenie dotyczące sprzętu, który został przez kogoś zakupiony wcześniej, ale z jakiegoś powodu został do nas zwrócony - najczęściej jako zwrot do 14 dni bez podania przyczyny przy zakupie dokonanym na odległość. Są to urządzenia w 100% sprawne, często bez jakichkolwiek śladów użytkowania, ale z np. odklejoną folią chroniącą wyświetlacz podczas transportu (prosimy nie mylić z trwałą folią ochronna kupowaną osobno), lub włączone i sparowane wcześniej z aplikacją np. Garmin Connect. Z takiego sprzętu można korzystać jak z nowego, ale ze względu na wcześniejsze użytkowanie (i naszą uczciwość względem naszych klientów) nie możemy go traktować jako w 100% nowy. Każde urządzenie przed sprzedażą jest drobiazgowo sprawdzane oraz opisywane jest każde odstępstwo świadczące o używaniu sprzętu, a cena obniżana w zależności od stanu urządzenia i opakowania. W większości przypadków nie ma jednak żadnej różnicy między sprzętem z outletu, a nowym (oprócz różnej ceny). Dlatego też produkty w naszym outlecie nie mają bardzo dużych obniżek ceny - należy je traktować jako nieużywane. Włączenie GPS lub podłączenie do aplikacji typu Garmin Connect nie wpływa na ich jakość ani późniejsze używanie.
Sklep stacjonarny jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18 oraz w sobotę w godzinach 10-14.
Tak, towar który posiada status "towar dostępny natychmiast" jest również dostępny od ręki w naszym sklepie stacjonarnym.
Tak, zakupu można odebrać w naszym sklepie na ul. Corazziego 4 za Błękitnym Wieżowcem na Placu Bankowym w Warszawie. (Wjazd samochodem od ulicy Bielańskiej).
Tak, nasz numer to 22 827 00 05
W sklepie stacjonarnym akceptujemy płatność gotówką oraz kartą płatniczą, natomiast w sklepie internetowym dostępna jest płatność szybkim przelewem (poprzez serwisy Przelewy24 oraz PayU), przelewem tradycyjnym oraz za pobraniem (płatność gotówką lub kartą u kuriera). W PayU i Przelewy24 dostępne są zakupy ratalne, a w PayU nawet Raty RRSO 0%.
UWAGA! Ratalne zakupy są dostępne tylko przez stronę internetową, nie ma możliwości składania wniosków o kredyt w sklepie stacjonarnym. W takim przypadku i tak należy złożyć wniosek przez stronę, na przykład przez własny smartfon, a oczekiwanie na rozpatrzenie wniosku może trwać nawet KILKA GODZIN. Zdecydowanie odradzamy takiego rozwiązania.
W eAzymut.pl są obecnie dostępne dwie ścieżki. Podczas realizacji zamówienia, będąc w koszyku, należy wybrać jedną z dwóch opcji płatności. Albo Przelewy24 albo PayU. Po ich wybraniu wśród metod pojawią się zakupy na raty w kilku bankach (Przelewy24) lub Raty PayU. W przypadku Przelewy24 będzie można cofnąć decyzję i wybrać inny bank oferujący raty lub w ogóle inną metodę płatności. W przypadku PayU powrót nie będzie możliwy i jeśli raty okażą się nieatrakcyjne lub wniosek zostanie odrzucony przez bank, to będzie niezbędne ponownie wejść na stronę eAzymut.pl i ponownie włożyć do koszyka interesujące produkty.
Oferty ratalne są niezależne od eAzymut.pl i wchodzą w skład oferty Przelewy24 i PayU. Jeśli zdarzają się błędy podczas składania wniosków o pożyczkę to do nich powinno się zgłaszać problem. Okresowo pojawiają się też błędy po stronie serwisów samych banków, na które eAzymut.pl też nie ma wpływu.
Nie mniej jednak, jeśli płatność się nie uda, nasza obsługa jest w stanie wygenerować ponownie link do płatności, by ją powtórzyć. W tym celu należy wysłać email na adres sklep@eazymut.pl.
UWAGA! W celu weryfikacji prawdziwości danych osobowych kredytobiorcy banki zwykle wymagają przelewu na 1 zł. W ten sposób sprawdzają kto jest właścicielem konta i czy nie doszło do wyłudzenia danych osobowych. Przelew na 1 zł zostanie zwrócony.
Obecnie oferujemy we współpracy z PayU 15 rat 0%.
UWAGA! Ratalne zakupy są dostępne tylko przez stronę internetową, nie ma możliwości składania wniosków o kredyt w sklepie stacjonarnym. W takim przypadku i tak należy złożyć wniosek przez stronę, na przykład przez własny smartfon, a oczekiwanie na rozpatrzenie wniosku może trwać nawet KILKA GODZIN. Zdecydowanie odradzamy takiego rozwiązania.
Z myślą o wygodzie naszych klientów eAzymut.pl uczestniczy w programie PayU Raty 0%, który oferuje pożyczkę naszym klientom z RRSO 0% na zamówienia od 300 zł do 20 000 zł. Obsługą tych pożyczek zajmuje się PayU, a sklem eAzymut.pl otrzymuje jedynie pieniadze od tego podmiotu pokrywające zamówienie.
Aby zapoznać się z Regulaminem Ratu 0% kliknij:
https://www.payu.pl/sites/pl_payu/files/downloads/regulamin_pozyczki_0.pdf?20190730091822
Więcej o tym jak dokonać zakupu przeczytasz w poradniku Jak dokonać zakupu a Raty PayU 0%
Tak, można zapłacić kartą lub blikiem poprzez płatności PayU.
Tak, można zwrócić produkt zakupiony na raty. Umowę z bankiem w takiej sytuacji należy spłacić w całości lub kontynuować spłacenia miesięcznych rat do zakończenia umowy.
Paczki wysyłamy dwoma przewoźnikami:
- DPD (dostawa do domu i do punktu / automatu)
- inPost (zarówno kurier jak i paczkomaty)
Tak, większość sprzedawanych przez nas urządzeń posiada trzyletni – rozszerzony okres gwarancji. Szczegółowe informacje o gwarancji znajdą Państwo w zakładce "gwarancja" w karcie produktu w naszym sklepie.
Z racji tego, że jesteśmy największym sprzedawcą Garmina w Polsce postanowiliśmy dołożyć dodatkowy rok gwarancji do standardowej gwarancji producenta. Gwarancja jest na dokładnie tych samych zasadach co gwarancja producenta, z tym, że każda reklamacja musi być dostarczona bezpośrednio do nas.
Niestety nie, gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych urządzenia.
Niestety nie mamy w ofercie usługi grawerowania napisów.
Tak, sprzedawane przez nas urządzenia pochodzą z oficjalnej polskiej dystrybucji – jesteśmy oficjalnym i największym sprzedawcą Garmina w Polsce od 2001 roku!
Tak, mamy szybki ochronne do większości sprzedawanych przez nas urządzeń Garmina.
Wersja PRO nie ma szafirowego szkła, posiada szkło Gorilla Glass. Wersja Sapphire posiada szkło szafirowe. Funkcyjnie są to te same zegarki.
Funkcję Garmin Pay posiadają modele:
Jak najbardziej! Lista banków wspierających usługę Garmin Pay stale się zmienia. Najświeższe informacje związane z bankami partnerskimi Garmin Pay znajdziecie pod tym linkiem www.garmin.com/pl-PL/garminpay/banks
Jak najbardziej, można aktualizować mapę przez rok od daty zakupu. Po tym czasie należy zakupić aktualizację mapy u nas w sklepie na kolejny rok w cenie 68 zł.
Aktualizacja mapy jest dostępna po zarejestrowaniu swojego konta na stronie http://www.pltopo.pl/aktualizacje/index.php/user_login
Nie, nie ma takiej konieczności. Można dokonywać aktualizacji np. co dwa lata.
Niestety nie ma takiej możliwości. Mapa, a właściwie licencja mapy przypisana jest do konkretnego nośnika danych i nie ma możliwości przeniesienia jej na inny nośnik.
Niestety nie, żadna z firm, której mamy zegarki w ofercie, nie wypuściła do sprzedaży na rynek części zamiennych do swoich urządzeń.
Niestety nie posiadamy w ofercie części zamiennych.
Są trzy możliwości reklamacji:
1. Bezpośrednio w serwisie Garmina, trzeba zgłosić usterkę przez infolinię, tel. +48 22 300 31 55 lub 00 800 121 45 63* i wysłać do serwisu Garmina.
2. Aby przyspieszyć i usprawnić obsługę reklamacji rekomendujemy złożenie jej bezpośrednio w Systemie RMA, którego używamy do obsługi tego typu spraw. Pozwoli on na podgląd aktualnego statusu reklamacji, a informacje o jego zmianie przyjdą na Państwa emaila. Aby złożyć reklamację w systemie proszę kliknąć tu: Zgłoś reklamację. UWAGA! Czas na rozpatrzenie reklamacji zaczyna się od momentu, w którym reklamowany towar zostanie dostarczony do nas na adres Corazziego 4 lok 9.
3. Odesłać do naszego sklepu, trzeba wypełnić protokół reklamacji i odesłać wypełniony protokół, urządzenie, kartę gwarancyjną, dowód zakupu.
Protokół reklamacji można pobrać stąd: Protokół reklamacji / zwrotu
* Zwracamy Państwa uwagę na konieczność wybrania dwóch zer w numerze telefonu. Numer bezpłatny dla połączeń wykonywanych z linii stacjonarnych. Niektórzy operatorzy telekomunikacyjni (w szczególności telefonii mobilnej) mogą naliczać opłaty za połączenia z numerami 00 800 dlatego też, prosimy sprawdzić rzeczywisty koszt połączenia u Państwa operatora.
Tak, według Polskiego prawa towar zakupiony na odległość można zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.
Nie dotyczy to zakupu w naszym salonie na miejscu.
Zwracamy uwagę, że ślady użytkowania, brak opakowania, złapanie tzw. fixa w urządzeniu (geolokalizacji poprzez łączność z GPS), podłączenie do Garmin Connect itp. mogą wpłynąć na obniżenie wartości zwracanego urządzenia, a tym samym Sklep może oczekiwać odszkodowania z tytułu zmniejszenia wartości rzeczy.
Odpowiednie zapisy znajdują się w Regulaminie eAzymut.pl w punkcie nr. 7.
Tak, można zwrócić produkt zakupiony na raty. Zwrot środków następuje w ten sam sposób w jaki została dokonana płatność. Jeśli zakup dokonany był na Raty środki ze zwrotu przekazujemy na konto Banku udzielającego kredytu. Zachęcamy także do rozwiązania umowy ratalnej bezpośrednio z Bankiem.