Kategorie

Nowe produkty

FAQ – odpowiedzi na często zadawane pytania



  • Czy urządzenia pochodzą z polskiej dystrybucji?

Tak, sprzedawane przez nas urządzenia pochodzą z oficjalnej polskiej dystrybucji – jesteśmy oficjalnym i największym sprzedawcą Garmina w Polsce od 2001 roku!



  • Czy urządzenia z Państwa sklepu posiadają trzyletni okres gwarancji?

Tak, większość sprzedawanych przez nas urządzeń posiada trzyletni – rozszerzony okres gwarancji. Szczegółowe informacje o gwarancji znajdą Państwo w zakładce "gwarancja" w karcie produktu w naszym sklepie.



  • Dlaczego w Państwa sklepie gwarancja jest trzyletnia, a nie jak u innych sprzedawców dwuletnia?

Z racji tego, że jesteśmy największym sprzedawcą Garmina w Polsce postanowiliśmy dołożyć dodatkowy rok gwarancji do standardowej gwarancji producenta. Gwarancja jest na dokładnie tych samych zasadach co gwarancja producenta, z tym, że każda reklamacja musi być dostarczona bezpośrednio do nas.



  • Czy zakup w Państwa sklepie wymaga rejestracji?

Zakup w naszym sklepie nie wymaga rejestracji na stronie, można złożyć zamówienie jako gość.



  • Czy zakupy zrobione przez internet można odebrać osobiście?

Tak, zakupu można odebrać w naszym sklepie na ul. Corazziego 4 za Błękitnym Wieżowcem na Placu Bankowym w Warszawie. (Wjazd samochodem od ulicy Bielańskiej).



  • Czy dany towar jest dostępny w sklepie stacjonarnym?

Tak, towar który posiada status "towar dostępny natychmiast" jest również dostępny od ręki w naszym sklepie stacjonarnym.



  • Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Zamówienia złożone do godziny 15:00 staramy się realizować tego samego dnia, jeśli jednak wysyłka w tym samym dniu nie byłaby możliwa, towar wyślemy następnego dnia roboczego.



  • W jakich godzinach otwarty jest sklep stacjonarny?

Sklep stacjonarny jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18 oraz w sobotę w godzinach 10-14.



  • Jak można zapłacić za zamówiony towar?

W sklepie stacjonarnym akceptujemy płatność gotówką oraz kartą płatniczą, natomiast w sklepie internetowym dostępna jest płatność szybkim przelewem (poprzez serwisy Przelewy24 oraz eService), przelewem tradycyjnym oraz za pobraniem (płatność gotówką lub kartą u kuriera).



  • Jakim przewoźnikiem wysyłają Państwo zakupiony towar?

Paczki wysyłamy trzema przewoźnikami:

- DPD

- UPS

- inPost (zarówno kurier jak i paczkomaty)



  • Czy istnieje możliwość zakupienia części zamiennych do zegarków?

Niestety nie, żadna z firmy której mamy zegarki w ofercie nie wypuściła do sprzedaży na rynek części zamiennych do swoich urządzeń.



  • Czy na zegarkach które Państwo sprzedają jest możliwość wygrawerowania napisu?

Niestety nie mamy w ofercie usługi grawerowania napisów.



  • Czy posiadacie Państwo w ofercie szybki ochronne na zegarki?

Tak, mamy szybki ochronne do większości sprzedawanych przez nas urządzeń Garmina i oczywiście na życzenie możemy ją nałożyć.



  • Czy można zwrócić zakupione urządzenie?

Tak, według Polskiego prawa towar zakupiony na odległość można zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.



  • Czy gwarancja obejmuje uszkodzenia mechaniczne?

Niestety nie, gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych urządzenia.



  • Jak mogę zareklamować zakupiony sprzęt?

Są dwie możliwości reklamacji:

1. Bezpośrednio w serwisie Garmina, trzeba zgłosić usterkę przez infolinię, tel. 00 800 4412 454 (opłata 35 gr za połączenie) i wysłać do serwisu Garmina.

 

2. Odesłać do naszego sklepu, trzeba wypełnić protokół reklamacji i odesłać wypełniony protokół, urządzenie, kartę gwarancyjną, dowód zakupu.



  • Czy zakupioną u Państwa mapę PL Topo/EU Topo mogę zaktualizować?

Jak najbardziej, można aktualizować mapę przez rok od daty zakupu. Po tym czasie należy zakupić aktualizację mapy u nas w sklepie na kolejny rok w cenie 68 zł.



  • Gdzie mogę pobrać aktualizację do mapy PL Topo?

Aktualizacja mapy jest dostępna po zarejestrowaniu swojego konta na stronie http://www.pltopo.pl/aktualizacje/index.php/user_login



  • Czy muszę aktualizować mapę co rok?

Nie, nie ma takiej konieczności. Można dokonywać aktualizacji np. co dwa lata.