​ ​ ​ ​

FAQ - czyli często zadawane pytania

 

ZAMÓWIENIA ONLINE

  • Czy zakup w Państwa sklepie wymaga rejestracji?

    Zakup w naszym sklepie nie wymaga rejestracji na stronie, można złożyć zamówienie jako gość. Wtedy jednak nie ma możliwości sprawdzenia historii swoich zakupów. Jeśli w późniejszym czasie na ten sam email założycie Państwo konto klienta, możecie poprosić naszą obsługę o połączenie kont. W ten sposób będziecie mieli dostęp do pełnej historii zakupów, nawet jeśli część z zakupów wykonaliście bez rejestracji.

  • Czy zakupy zrobione przez internet można odebrać osobiście?

    Tak, zakupy można odebrać w naszym sklepie na ul. Corazziego 4 za Błękitnym Wieżowcem na Placu Bankowym w Warszawie. (Wjazd samochodem od ulicy Bielańskiej).

  • Jaki jest termin realizacji zamówienia?

    Zamówienia złożone i opłacone do godziny 14:00 staramy się realizować tego samego dnia, tak samo zakupione z opcją płatności za pobraniem. Jeśli jednak wysyłka w tym samym dniu nie byłaby możliwa, towar wyślemy następnego dnia roboczego. Dotyczy to produktów oznaczonych na stronie jako dostępne natychmiast w momencie zakupu.

  • Czy można edytować nazwę towaru na fakturze?

    Niestety nie ma takiej możliwości.

  • Czy można do was dzwonić?

    Tak, nasz numer telefonu to 22 827 00 05. Infolinia działa w godzinach otwarcia sklepu, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00 oraz w soboty od 10:00 do 14:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

  • Jak sprawdzić czy towar jest dostępny od ręki?

    Jeśli towar na naszej stronie internetowej ma status „dostępny natychmiast” to oznacza, że mamy go na stanie i w każdej chwili można go zakupić, a my postaramy się go wysłać jak najszybciej.

  • Co to jest „Przedsprzedaż”? Kiedy mogę się spodziewać dostawy?

    Przedsprzedaż jest formą rezerwacji sprzętu, aby dostać go w pierwszej kolejności. Taka forma zakupu oznacza, że towar jest przez nas zamówiony, ale jeszcze nie jest u nas na stanie, czyli nie jest dostępny od ręki. Czas oczekiwania jest różny. Zazwyczaj jednak nie jest on długi i trwa kilka dni, ale może to być w niektórych przypadkach czas dłuższy, który trudno precyzyjnie określić.

    Zamówienia realizowane są w kolejności ich złożenia, gdy sprzęt jest już u nas fizycznie dostępny. Dopiero po zrealizowaniu zamówień z przedsprzedaży sprzęt trafia do regularnej sprzedaży stacjonarnej i wysyłkowej jako towar "dostępny natychmiast". Gwarantujemy, że towar będzie wysłany po otrzymaniu dostawy, jednakże nie możemy określić kiedy dokładnie to nastąpi. Nie mamy także wpływu na to, kiedy towar będzie do nas dostarczony.

    O planowanym dostarczeniu produktu przez producenta dowiadujemy się ok. 2 dni przed dostawą. Wtedy kontaktujemy się z osobami, które złożyły zamówienie w przedsprzedaży, aby potwierdzić dalsze zainteresowanie sprzętem oraz ustalić formę płatności i dostawy.

    Z zamówienia złożonego w przedsprzedaży można w każdej chwili zrezygnować bez ponoszenia kosztów, wystarczy się z nami w tej sprawie skontaktować.

  • Co to jest OUTLET?

    Outlet to określenie dotyczące sprzętu, który sprzedajemy w obniżonej cenie ze względu na np. brak oryginalnego pudełka, drobne wady wizualne sprzętu nie wpływające na jego używanie czy też produkty po zwrotach konsumenckich w ramach 14. dni na zwrot towaru zakupionego przez internet. Są to urządzenia w 100% sprawne, często bez jakichkolwiek śladów użytkowania, ale z np. odklejoną folią chroniącą wyświetlacz podczas transportu (prosimy nie mylić z trwałą folią ochronna kupowaną osobno) czy wgniecionym pudełkiem.

    Z takiego sprzętu można korzystać jak z nowego, ale ze względu na wcześniejsze użytkowanie (i naszą uczciwość względem naszych klientów) nie możemy go traktować jako towar w 100% nowy. Każde urządzenie outletowe przed sprzedażą jest drobiazgowo sprawdzane oraz opisywane jest każde odstępstwo świadczące o używaniu sprzętu, a cena obniżana jest w zależności od stanu urządzenia i opakowania.

    W większości przypadków nie ma jednak żadnej różnicy między sprzętem z outletu, a nowym (oprócz różnej ceny). Dlatego też produkty w naszym outlecie nie mają bardzo dużych obniżek ceny - należy je traktować jako produkty w pełni sprawne, czasami z drobnymi mankamentami wizualnymi, szczegółowo opisanymi w ofercie produktu.

SKLEP STACJONARNY

  • W jakich godzinach otwarty jest sklep stacjonarny?

    Sklep stacjonarny jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00 oraz w sobotę w godzinach 10:00-14:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Godziny otwarcia w szczególnych przypadkach mogą zostać zmienione, o czym każdorazowo informujemy na naszych socialmediach z wyprzedzeniem.

  • Czy dany towar jest dostępny w sklepie stacjonarnym?

    Tak, towar który posiada status „dostępny natychmiast” jest również dostępny do zakupu w naszym sklepie stacjonarnym. Trzeba jednak pamiętać, że sprzedaż odbywa się cały czas. Jeśli chcemy mieć pewność, że produkt nie zostanie przez nikogo kupiony, najlepiej jest złożyć zamówienie przez naszą stronę i jako formę płatności wybrać płatność w sklepie. Wtedy towar zostanie przez nas zarezerwowany i nie zostanie sprzedany innej osobie.

  • Czy zakupy zrobione przez internet można odebrać osobiście?

    Tak, zakupy można odebrać w naszym sklepie na ul. Corazziego 4 za Błękitnym Wieżowcem na Placu Bankowym w Warszawie. (Wjazd samochodem od ulicy Bielańskiej). Jako formę wysyłki należy wybrać „odbiór osobisty” w salonie

  • Czy można do was dzwonić?

    Tak, nasz numer telefonu to 22 827 00 05. Infolinia działa w godzinach otwarcia sklepu, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00 oraz w soboty od 10:00 do 14:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

PŁATNOŚCI

  • Jak można zapłacić za zamówiony towar?

    W sklepie stacjonarnym akceptujemy płatność gotówką oraz kartą płatniczą, natomiast w sklepie internetowym dostępna jest płatność szybkim przelewem (poprzez serwis PayU), przelewem tradycyjnym oraz za pobraniem (płatność gotówką lub kartą u kuriera). W przypadku płatności poprzez system PayU, dostępna jest też opcja rozłożenia płatności na raty, w tym raty RRSO 0%.

  • Jak dokonać zakupu ratalnego?

    Aby dokonać płatności poprzez raty, jako formę zapłaty w podsumowaniu zamówienia należy wybrać „Zapłać z PayU”, a po przekierowaniu na stronę płatności wybrać opcję ratalną.

    UWAGA!

    Płatność za zakupy poprzez raty dostępna jest tylko przez naszą stronę internetową, nie ma możliwości składania wniosków o udzielenie kredytu w sklepie stacjonarnym. Jeśli interesuje nas zakup na raty z odbiorem w sklepie stacjonarnym, to należy złożyć zamówienie przez naszą stronę, z formą wysyłki „odbiór osobisty w salonie”. Samo przetwarzanie płatności i akceptacja wniosku może trwać nawet KILKA GODZIN. Po odbiór zamówienia zapraszamy dopiero po potwierdzeniu przez bank dokonania płatności.

    Oferty rat 0% są niezależne od eAzymut.pl i wchodzą w skład oferty PayU. Nie mamy możliwości wybrania banku który aktualnie udziela pożyczki. Jeśli zdarzy się błąd podczas składania wniosków o pożyczkę, to do banku powinna być zgłaszana informacja. Okresowo pojawiają się też błędy po stronie serwisów samych banków, na które eAzymut.pl też nie ma wpływu.

    Nie mniej jednak, jeśli płatność się nie uda, nasza obsługa jest w stanie wygenerować ponownie link do płatności, by ją powtórzyć. W tym celu należy wysłać email na adres sklep@eazymut.pl, najlepiej podając od razu symbol zamówienia.
    UWAGA! W celu weryfikacji prawdziwości danych osobowych kredytobiorcy banki zwykle wymagają przelewu na 1 zł. W ten sposób sprawdzają kto jest właścicielem konta i czy nie doszło do wyłudzenia danych osobowych. Przelew na 1 zł zostanie zwrócony.

  • PayU Raty 0%

    Obecnie oferujemy we współpracy z PayU 15 rat 0%.

    UWAGA! Płatność za zakupy poprzez raty dostępna jest tylko przez naszą stronę internetową, nie ma możliwości składania wniosków o udzielenie kredytu w sklepie stacjonarnym. Jeśli interesuje nas zakup na raty z odbiorem w sklepie stacjonarnym, to należy złożyć zamówienie przez naszą stronę, z formą wysyłki „odbiór osobisty w salonie”. Samo przetwarzanie płatności i akceptacja wniosku może trwać nawet KILKA GODZIN. Po odbiór zamówienia zapraszamy dopiero po potwierdzeniu przez bank dokonania płatności.

    Z myślą o wygodzie naszych klientów eAzymut.pl uczestniczy w programie PayU Raty 0%, który oferuje pożyczkę naszym klientom z RRSO 0% na zamówienia od 300 zł do 20 000 zł. Obsługą tych pożyczek zajmuje się PayU, a sklep eAzymut.pl otrzymuje jedynie pieniądze za które realizuje zamówienie.

    Aby zapoznać się z Regulaminem Rat 0% kliknij:
    https://www.payu.pl/sites/pl_payu/files/downloads/regulamin_pozyczki_0.pdf?20190730091822

    PayU Ratu 0%

    Więcej o tym jak dokonać zakupu przeczytasz w poradniku Jak dokonać zakupu na Raty PayU 0%

  • Czy jest dostępna płatność kartą online?

    Tak, można zapłacić kartą lub blikiem poprzez płatności PayU.

  • Czy produkt zakupiony na raty można zwrócić?

    Tak, można zwrócić produkt zakupiony na raty. W takim wypadku należy zwrócić do nas produkt, a my po rozpatrzeniu zwrotu produktu zlecamy zwrot środków do PayU (taka sama forma płatności jaką środki otrzymaliśmy), które z kolei wpłatę przekazuje bankowi udzielającemu pożyczki, który anuluje Państwa kredyt.

DOSTAWA

  • Jakim przewoźnikiem wysyłają Państwo zakupiony towar?

    Paczki wysyłamy dwoma przewoźnikami:

    - DPD (dostawa do domu i do punktu / automatu)

    - inPost (zarówno kurier jak i paczkomaty)

GWARANCJA

  • Czy urządzenia z Państwa sklepu posiadają trzyletni okres gwarancji?

    Tak, większość produktów marki Garmin sprzedawanych przez nasz sklep posiada trzyletni – rozszerzony względem standardowej dwuletniej gwarancji producenta – okres gwarancji. Szczegółowe informacje o gwarancji znajdą Państwo w zakładce "gwarancja" w karcie produktu w naszym sklepie, oraz na dołączonej do zakupu karcie gwarancyjnej. O posiadaniu trzeciego roku gwarancji na sprzęt świadczy posiadanie karty gwarancyjnej, wystawianej jednorazowo do zakupu.

  • Dlaczego w Państwa sklepie gwarancja jest trzyletnia, a nie jak u innych sprzedawców dwuletnia?

    Z racji tego, że jesteśmy największym sprzedawcą Garmina w Polsce postanowiliśmy dołożyć dodatkowy rok gwarancji do standardowej gwarancji producenta. Gwarancja trzyletnia rozpatrywana jest na dokładnie tych samych zasadach co dwuletnia gwarancja producenta, z tym, że każda reklamacja musi być dostarczona bezpośrednio do nas. O posiadaniu trzeciego roku gwarancji na sprzęt świadczy posiadanie karty gwarancyjnej, wystawianej jednorazowo do zakupu.

  • Czy gwarancja obejmuje uszkodzenia mechaniczne?

    Niestety nie, gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych urządzenia wynikających z używania sprzętu.

PRODUKTY

  • Czy na zegarkach, które Państwo sprzedają jest możliwość wygrawerowania napisu?

    Niestety nie mamy w ofercie usługi grawerowania napisów.

  • Czy urządzenia pochodzą z polskiej dystrybucji?

    Tak, sprzedawane przez nas urządzenia pochodzą z oficjalnej polskiej dystrybucji – jesteśmy oficjalnym i największym sprzedawcą Garmina w Polsce od 2001 roku!

  • Czy posiadacie Państwo w ofercie szybki ochronne na zegarki?

    Tak, mamy w swojej ofercie folie lub szybki ochronne do większości sprzedawanych przez nas urządzeń.

PŁATNOŚCI ZEGARKIEM GARMIN PAY

  • Czy Garmin Pay działa w Polsce?

    Jak najbardziej! Lista banków wspierających usługę Garmin Pay stale się zmienia. Najświeższe informacje związane z bankami partnerskimi Garmin Pay znajdziecie pod tym linkiem www.garmin.com/pl-PL/garminpay/banks

MAPY PL TOPO

  • Czy muszę aktualizować mapę co rok?

    Nie, nie ma takiej konieczności. Można dokonywać aktualizacji np. co dwa lata.

  • Czy zakupioną mapę PL Topo mogę przenieść na inne urządzenie (inną kartę lub inny zegarek)?

    Niestety nie ma takiej możliwości. Mapa, a właściwie licencja mapy przypisana jest do konkretnego nośnika danych i nie ma możliwości przeniesienia jej na inny nośnik. Wyjątkiem są przeniesienia mapy na inne urządzenie podczas wymiany gwarancyjnej sprzętu.

NAPRAWY, ZWROTY I REKLAMACJE

  • Czy istnieje możliwość zakupienia części zamiennych do zegarków czy innych urządzeń z waszej oferty?

    Niestety nie. Żadna z firm, której sprzęt mamy w ofercie, nie wypuściła do sprzedaży na rynek części zamiennych do swoich urządzeń. Wyjątkami są paski do niektórych modeli zegarków.

  • Jak mogę zareklamować zakupiony sprzęt Garmina?

    Są  dwie drogi złożenia reklamacji:

    1. Bezpośrednio w serwisie Garmina. Trzeba zgłosić usterkę przez infolinię, tel. +48 22 300 31 55 i wysłać sprzęt bezpośrednio do serwisu Producenta.

    2. U nas jako sprzedawcy. Aby przyspieszyć i usprawnić obsługę reklamacji rekomendujemy złożenie jej bezpośrednio w Systemie RMA, którego używamy do obsługi spraw reklamacyjnych. Pozwoli on na podgląd aktualnego statusu reklamacji, a informacje o jego zmianie przyjdą na Państwa adres email. Aby złożyć reklamację w systemie proszę kliknąć tu: Zgłoś reklamację.

    UWAGA! Czas na rozpatrzenie reklamacji zaczyna się od momentu, w którym reklamowany towar zostanie dostarczony do nas na adres Corazziego 4 lok 9.

    Produkt można także odesłać do nas z załączonym i wypełnionym protokołem reklamacji. Protokół reklamacji można pobrać stąd: Protokół reklamacji / zwrotu. Po odesłaniu do nas wypełnionego protokołu razem ze sprzętem, dowodem zakupu i kartą gwarancyjną sami zarejestrujemy zgłoszenie reklamacyjne w Systemie RMA.

    Film pokazujący jak złożyć reklamację w Systemie RMA znajduje się poniżej:

     



  • Jakich dokumentów będę potrzebować do złożenia reklamacji?

    Aby złożyć reklamację niezbędne będą:

    -dowód zakupu (najlepiej paragon lub faktura wystawione za zakup, ewentualnie można wykorzystać potwierdzenie mailowe opłacenia zamówienia lub wyciąg z konta)

    -karta gwarancyjna (jeśli reklamowany jest przedmiot marki Garmin objęty rozszerzonym, trzecim rokiem gwarancji)

    -zgłoszenie reklamacji w Systemie RMA

  • Czy można zwrócić zakupione urządzenie?

    Tak, według Polskiego prawa towar zakupiony na odległość można zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.
    Nie dotyczy to zakupu w naszym salonie na miejscu.
    Zwracamy uwagę, że pozostawione ślady używania na sprzęcie czy brak opakowania mogą wpłynąć na obniżenie wartości zwracanego urządzenia, a tym samym Sklep może oczekiwać odszkodowania z tytułu zmniejszenia wartości rzeczy.

    Odpowiednie zapisy znajdują się w Regulaminie eAzymut.pl w punkcie nr. 7.

  • Czy produkt zakupiony na raty można zwrócić?

    Tak, można zwrócić produkt zakupiony na raty. Zwrot środków następuje w ten sam sposób w jaki została dokonana płatność. Jeśli zakup dokonany był na raty, to środki przekazujemy do PayU, które z kolei zleca zwrot wpłaty na konto Banku udzielającego kredytu. Bank po otrzymaniu zwrotu środków anuluje Państwa umowę kredytową.


Azymut-Paweł Kos Reviews with ekomi-pl.com