Kategorie

Promocje

Biuro Obsługi Klienta - Kontakt z nami


Biuro Obsługi Klienta oraz sklep stacjonarny sa do państwa dyspozycji w godzinach:
   Poniedziałek - piątek 10.00-18.00
   Sobota 10.00-14.00

Kontakt telefoniczny: +48 (22) 827-00-05

Adres sklepu stacjonarnego:
ul. Corazziego 4 lok. 9, 00-087 Warszawa
 
 

6. GWARANCJA

6.1. Wszystkie urządzenia marki Garmin (z wyłączeniem czujnika mocy Vector i produktów przy których zaznaczono inaczej) sprzedawane przez eAzymut objęte są 3-letnią gwarancją: 2-letnią gwarancją producenta oraz dodatkową roczną gwarancją firmy Azymut. Urządzenia Tanita objęte są gwarancją 3 letnią; urządzenia Polar, Suunto 2-letnią.

6.2. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikłych z niewłaściwego stosowania urządzenia, uszkodzeń mechanicznych, niestosowania się do zaleceń instrukcji użytkowania oraz w sytuacjach gdy sprzęt nosi znamiona celowego uszkodzenia lub defekt powstawał w skutek działania warunków atmosferycznych lub klęsk żywiołowych.

6.3. Rozpatrzenie gwarancji realizowane jest w ciągu 14 dni roboczych, licząc od dnia dostarczenia reklamowanego towaru do serwisu.

6.4. Reklamowany towar należy dostarczyć wraz z kartą gwarancyjną do serwisu na koszt klienta, zwrot naprawionego lub wymienionego urządzenia odbywa się na koszt firmy Azymut.

7. ZWROTY

7.1. W przypadku zakupu internetowego z dostawą w formie przesyłki zgodnie z ustawą z 30 maja 2014 roku o „Ochronie praw konsumenta", klient ma prawo odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni od odebrania przesyłki, poprzez złożenie pisemnego oświadczenia, dołączonego do odsyłanej przesyłki. (W przypadku zakupu bezpośrednio w sklepie stacjonarnym powyższy przepis nie obowiązuje)

7.2. Zwracany towar powinien być w oryginalnym opakowaniu, nie może nosić żadnych znamion użytkowania i nie może być w żaden sposób uszkodzony. Kupujący zgodnie z art. 34 ust. 4 w/w ustawy ponosi odpowiedzialność za "zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy".

7.3 W przypadku klientów indywidualnych prosimy o zwrot oryginału paragonu fiskalnego. W przypadku firm wymagane jest podpisanie kopii faktury korygującej i dostarczenie jej do firmy Azymut.

7.4. W przypadku zwrotu towaru firma Azymut gwarantuje zwrot pieniędzy za pomocą przelewu bankowego na podane w oświadczeniu konto w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu towaru i otrzymania stosownych dokumentów (oryginał paragonu fiskalnego lub w przypadku firm podpisana kopia faktury korygującej).



PROCEDURA REKLAMACJI / ZWROTU

W celu odesłania produktu do reklamacji / zwrotu należy wydrukować, wypełnić i podpisać własnoręcznie Protokół Reklamacji Zwrotu i odesłać go na adres sklepu stacjonarnego (lub donieść własnoręcznie).

Azymut
Corazziego 4 lok 12
00-0870 Warszawa

Wyślij wiadomość

 

Sprawy związane z obsługą zamówień.

Chętnie doradzimy i rozwiejemy wątpliwości!

Prosimy zapoznać się z regulaminem

Zauważyłeś błąd? Masz sugestię? Pisz śmiało!