​ ​ ​ ​

PROCEDURA ZWROTU

W celu odesłania produktu do zwrotu należy wydrukować, wypełnić i podpisać własnoręcznie Protokół Reklamacji / Zwrotu i odesłać go na adres sklepu stacjonarnego (lub donieść własnoręcznie).

Azymut
Corazziego 4 lok 12
00-087 Warszawa

PROCEDURA REKLAMACJI

Aby przyspieszyć i usprawnić obsługę reklamacji rekomendujemy złożenie jej bezpośrednio w Systemie RMA, którego używamy do obsługi tego typu spraw. Pozwoli on na podgląd aktualnego statusu reklamacji, a informacje o jego zmianie przyjdą na Państwa emaila. Aby złożyć reklamację w systemie proszę kliknąć tu: Zgłoś reklamację.

Wyciąg z regulaminu dot. gwarancji i zwrotów:

6. GWARANCJA

6.1. Urządzenia marki Orient i Garmin (z wyłączeniem czujnika mocy Vector, Rally, Echosond, akcesoriów, urządzeń z outletu i produktów przy których zaznaczono inaczej) sprzedawane przez eAzymut.pl objęte są 3-letnią gwarancją: 2-letnią gwarancją producenta oraz dodatkową roczną gwarancją firmy Azymut. Pozostałe urządzenia objęte są 2-letnią gwarancją.

6.2. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikłych z niewłaściwego stosowania urządzenia, uszkodzeń mechanicznych, niestosowania się do zaleceń instrukcji użytkowania oraz w sytuacjach gdy sprzęt nosi znamiona celowego uszkodzenia lub defekt powstawał w skutek działania warunków atmosferycznych lub klęsk żywiołowych.

6.3. Rozpatrzenie gwarancji realizowane jest w ciągu 14 dni roboczych, licząc od dnia dostarczenia reklamowanego towaru do serwisu.

6.4. Reklamowany towar należy dostarczyć wraz z kartą gwarancyjną do serwisu na koszt klienta, zwrot naprawionego lub wymienionego urządzenia odbywa się na koszt firmy Azymut.

6.5. W przypadku gdy do towaru dołączony jest inny produkt (akcesorium) nie wchodzący w skład oryginalnego zestawu (dodatkowy pasek, folia ochronna etc.)  może on zostać usunięty podczas naprawy lub wymiany i nie zostanie odesłany ani zamontowany. W takim przypadku klient musi się liczyć ze stratą produktu (akcesorium) dodatkowego. Dlatego prosimy o wysyłanie do reklamacji towarów tylko w ich oryginalnym stanie.

6.6. Aby przyspieszyć i usprawnić obsługę reklamacji rekomendujemy złożenie jej bezpośrednio w Systemie RMA, którego używamy do obsługi tego typu spraw. Pozwoli on na podgląd aktualnego statusu reklamacji, a informacje o jego zmianie przyjdą na Państwa emaila. Aby złożyć reklamację w systemie proszę kliknąć tu: Zgłoś reklamację.


7. ZWROTY

7.1. W przypadku zakupu internetowego z dostawą w formie przesyłki zgodnie z ustawą z 30 maja 2014 roku o „Ochronie praw konsumenta", klient ma prawo odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni od odebrania przesyłki, poprzez złożenie pisemnego oświadczenia, dołączonego do odsyłanej przesyłki. W przypadku zakupu bezpośrednio w sklepie stacjonarnym lub zakupu internetowego przez firmę powyższy przepis nie obowiązuje.

7.2. Zwracany towar powinien być w oryginalnym opakowaniu, nie może nosić żadnych znamion użytkowania i nie może być w żaden sposób uszkodzony. Kupujący zgodnie z art. 34 ust. 4 w/w ustawy ponosi odpowiedzialność za "zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy". (Zwracamy uwagę, że w urządzeniach marki Garmin połączenie z aplikacją Garmin Connect oraz włączenie lokalizacji GPS i w efekcie zapisanie w pamięci urządzenia aktualnej pozycji, są zmianami trwałymi, ponieważ nie da się następnie usunąć informacji o tym użyciu, co jest trwałym śladem użytkowania. Tym samym oznacza to utratę wartości - ponieważ nie jest możliwe sprzedanie takiego urządzenia jako 100% nowego.)

7.3. W przypadku zakupów na paragon fiskalny prosimy o zwrot oryginału paragonu fiskalnego. W przypadku zakupu na fakturę (przez osobę prywatną) wymagane jest podpisanie kopii faktury korygującej i dostarczenie jej do firmy Azymut.

7.4. W przypadku uznania zwrotu towaru firma Azymut gwarantuje zwrot pieniędzy w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu i stosownych dokumentów (podpisany i poprawnie wypełniony protokółu zwrotu, oryginał paragonu fiskalnego lub w przypadku firm, podpisana kopia faktury korygującej). Zwrot dokonywany jest tą samą drogą, którą kupujący dokonał płatności.

7.5. Koszt dostarczenia (odesłania) zwracanego towaru do siedziby sprzedawcy ponosi kupujący.