​ ​ ​ ​
Kategorie produktów
Jakie kroki podjąć, gdy zegarek rozłącza się z telefonem

Jakie kroki podjąć, gdy zegarek rozłącza się z telefonem

Opublikowany :
Kategorie : Garmin Connect , Zegarki sportowe

Brak powiadomień na zegarku, problem z synchronizacją treningów między aplikacją Garmin Connect, a sparowanym zegarkiem, czy nieprawidłowe ładowanie widżetów takich jak np. pogoda, mogą świadczyć o problemach z połączeniem Bluetooth między zegarkiem, a telefonem.

Co robić gdy zegarek rozłącza się z telefonem?

Synchronizacja zegarka z telefonem nie działa poprawnie? Oto kilka prostych kroków, dzięki którym powinniśmy rozwiązać problem z połączeniem. 

Aktualizacja oprogramowania

W pierwszej kolejności należy upewnić się, że posiadany telefon spełnia minimalne wymagania systemowe – Android 7.0 (lub nowszy) oraz iOS 13 (lub nowszy).

Kolejnym krokiem jest sprawdzenie, czy zarówno aplikacja Garmin Connect, jak i urządzenie, które posiadamy, jest zaktualizowane do najnowszej wersji (w celu zaktualizowania zegarka, należy podłączyć go do komputera i uruchomić aplikację Garmin Express. Program automatycznie zaktualizuje zegarek do najnowszej wersji).

Ustawienia Garmin Connect

Jeżeli oba urządzenia są zaktualizowane, należy zalogować się do aplikacji Garmin Connect i sprawdzić status połączenia między zegarkiem a telefonem, który zobrazowany jest za pomocą kropki, wyświetlającej się przy ikonie urządzenia (jeśli zamiast ikony zegarka, wyświetla nam się plus na niebieskim tle, oznacza to, że nie mamy sparowanego urządzenia z telefonem).

Kropka zielona oznacza, że urządzenie jest poprawnie sparowane i synchronizacja zegarka z telefonem powinna nastąpić automatycznie po naciśnięciu ikony dwóch strzałek obracających się w koło lub przesunięciem palcem po ekranie z góry do dołu. 

Kropka czerwona oznacza brak połączenia z zegarkiem. W tym przypadku najczęściej wyświetlany jest komunikat o wyłączonym Bluetooth w telefonie – należy go uruchomić i spróbować ponownie zsynchronizować zegarek z aplikacją. 

Jeżeli przy ikonie zegarka nie ma żadnej kropki, oznacza to, że zegarek jest sparowany z telefonem za pomocą Bluetooth, natomiast nie jest sparowany z aplikacją Garmin Connect. 

W zależności od statusu połączenia, mamy kilka rozwiązań:

  1. Jeżeli problem występuje z samymi powiadomieniami z telefonu, należy sprawdzić w ustawieniach aplikacji Garmin Connect, czy wyraziliśmy niezbędne zgody na otrzymywanie powiadomień.
  2. Ponowne uruchomienie urządzenia oraz aplikacji Garmin Connect.
  3. Usunięcie z aplikacji oraz pamięci telefonu powiązania z zegarkiem i sparowanie ich ponownie za pomocą aplikacji.
  4. Reinstalacja aplikacji Garmin Connect.

Pomoc techniczna Garmin

Jeżeli mimo wykonania wszystkich powyższych czynności, zegarek rozłącza się z telefonem i w dalszym ciągu nie łączy się z aplikacją na telefonie, należy skontaktować się z pomocą techniczną firmy Garmin pod numerem:

Telefon: +48 22 300 31 55
Telefon: 00 800 121 45 63

Infolinia Garmina może zweryfikować, czy problem nie występuje po stronie konta założonego w aplikacji – z poziomu użytkownika nie mamy niestety możliwości weryfikacji tego.

Udostępnij

Azymut-Paweł Kos Reviews with ekomi-pl.com