Smartwatch do 1000 zł – jaki wybrać?
Garmin Montana 750i - Wyższy standard nawigacji i przygód na nieznanych szlakach
inReach Messenger - Niezawodne źródło komunikacji w trudno dostępnych terenach
Suunto Vertical. Recenzja i porównanie z Garmin Forerunner 955 Solar
Paski do zegarka - jak o nie dbać?
Zobacz wszystkieOpublikowany : 2022-02-02 10:00:00
Kategorie : Garmin Connect , Zegarki sportowe
Brak powiadomień na zegarku, problem z synchronizacją treningów między aplikacją Garmin Connect, a sparowanym zegarkiem, czy nieprawidłowe ładowanie widżetów takich jak np. pogoda, mogą świadczyć o problemach z połączeniem Bluetooth między zegarkiem, a telefonem.
Synchronizacja zegarka z telefonem nie działa poprawnie? Oto kilka prostych kroków, dzięki którym powinniśmy rozwiązać problem z połączeniem.
W pierwszej kolejności należy upewnić się, że posiadany telefon spełnia minimalne wymagania systemowe – Android 7.0 (lub nowszy) oraz iOS 13 (lub nowszy).
Kolejnym krokiem jest sprawdzenie, czy zarówno aplikacja Garmin Connect, jak i urządzenie, które posiadamy, jest zaktualizowane do najnowszej wersji (w celu zaktualizowania zegarka, należy podłączyć go do komputera i uruchomić aplikację Garmin Express. Program automatycznie zaktualizuje zegarek do najnowszej wersji).
Jeżeli oba urządzenia są zaktualizowane, należy zalogować się do aplikacji Garmin Connect i sprawdzić status połączenia między zegarkiem a telefonem, który zobrazowany jest za pomocą kropki, wyświetlającej się przy ikonie urządzenia (jeśli zamiast ikony zegarka, wyświetla nam się plus na niebieskim tle, oznacza to, że nie mamy sparowanego urządzenia z telefonem).
Kropka zielona oznacza, że urządzenie jest poprawnie sparowane i synchronizacja zegarka z telefonem powinna nastąpić automatycznie po naciśnięciu ikony dwóch strzałek obracających się w koło lub przesunięciem palcem po ekranie z góry do dołu.
Kropka czerwona oznacza brak połączenia z zegarkiem. W tym przypadku najczęściej wyświetlany jest komunikat o wyłączonym Bluetooth w telefonie – należy go uruchomić i spróbować ponownie zsynchronizować zegarek z aplikacją.
Jeżeli przy ikonie zegarka nie ma żadnej kropki, oznacza to, że zegarek jest sparowany z telefonem za pomocą Bluetooth, natomiast nie jest sparowany z aplikacją Garmin Connect.
W zależności od statusu połączenia, mamy kilka rozwiązań:
Jeżeli mimo wykonania wszystkich powyższych czynności, zegarek rozłącza się z telefonem i w dalszym ciągu nie łączy się z aplikacją na telefonie, należy skontaktować się z pomocą techniczną firmy Garmin pod numerem:
Telefon: +48 22 300 31 55
Telefon: 00 800 121 45 63
Infolinia Garmina może zweryfikować, czy problem nie występuje po stronie konta założonego w aplikacji – z poziomu użytkownika nie mamy niestety możliwości weryfikacji tego.